Labelgenerering og print gjort simpelt og billigt med

vShip

vShip-labelsystem til store og små virksomheder

vShip er et labelsystem designet til webshops og produktionsvirksomheder, der har brug for en enkel og skalerbar løsning uden unødvendige funktioner.

Når vShip er integreret med jeres webshop, ERP eller ordresystem, betaler I kun for de labels, der faktisk genereres. Det er simpelt, gennemsigtigt og økonomisk.

Dette gør vShip til et prisvenligt alternativ til de ofte langt dyrere systemer på markedet!

Beregn din pris

Vores priser er skabt med tanke på at gøre det nemt for dig at komme godt i gang og vokse med vores service. Indtast blot, hvor mange labels du i gennemsnit printer om måneden, og få straks et overblik over prisen.

Indtast hvor mange labels du printer i gennemsnit per måned

Din månedlige pris

for op til labels per måned i gennemsnit over 12 måneder.

Kom igang med vShip

De stoler på os

Ofte stillede spørgsmål

Kan man flytte til vShip fra nShift gradvist?

Vi assisterer med gradvis flytning fra andre etablerede labelsystemer som nShift. Dette kan gøres gradvist – i den forstand at vShip også har integration til nShift – og man kan derfor samle alle sine forsendelser i vShip og gradvis flytte label genereringen ud fra land eller transportør.

Hvorfor flytte nogle af sine labels til vShip og stadig bruge nShift også?

Det kan være nogle specielle transport leverandører som ”kun” er integreret hos nShift og man derfor har behov for at bibeholde et antal af sine forsendelser / transportører der.

Flytning af 80% af sine labels til vShip vil resulterer i en anseelig besparelse i forhold til andre etablerede label systemer – både på det årlige abonnement og selve label prisen.

Hvor hurtig kan jeg komme i gang?

Det tager normalt ikke mere end et par dage at komme i gang på vShip. Vi holder kort møde omkring jeres transport behov – hvortil vi opsætter dette.

Dernæst skal jeres ordresystem sende ordren til vShip via API eller allerede etablerede moduler – hvortil systemet sender label og track and trace informationerne tilbage.

Er der lange kontrakter og bindinger i vShip?

Nej, vi arbejder ud fra et samarbejdsprincip omkring transparente priser og ingen bindinger. Vi ved at glade kunder bliver såfremt de modtager et godt produkt, fleksibilitet og god support når uheldet skulle være ude.

Er Magento det rette for min forretning? 

Magento er en robust open-sourceplatform, der tilbyder enorm fleksibilitet og skalerbarhed. Platformen er kendt for at tilbyde muligheder for skræddersyning, som mange andre platforme ikke kan.

Vi anbefaler Magento til ambitiøse, større forretninger, der kræver fleksibilitet, skalérbarhed og funktionalitet.  

Vi anbefaler Magento til virksomheder, der: 
  • Har mere end 500 webshop-produkter
  • Kræver flere webshops, domæner og sprog
  • Stiller høje krav til shoppens funktionalitet
  • Har et fleksibelt budget til at håndtere vedligeholdelse, hosting og opdatering af deres webshop. 
  • Er ambitiøse og ønsker at vækste

Magento Fordele

1. Skalérbarhed & Fleksibilitet  

Magento gør det nemt at udvide webshops i takt med din forretning, da platformen håndterer store produktkataloger og høj trafik uden at gå på kompromis med hastigheden. Med Magento 2's udvidelser og strømlinede design får hver butik imponerende tilpasningsmuligheder og udvidede funktioner, der matcher dens unikke behov.

2. Rigt Udvalg af Funktioner

”Ud af boksen” leverer Magento et omfattende udvalg af funktioner, herunder kraftfuld produktadministration, avanceret prissætning, understøttelse af flere webshops, stærke SEO-evner og mere. Derudover er der et stærkt økosystem og Adobe Marketplace har lige nu 4,351 extensions. 

3. Multi-store support 

Sprogversionering, katalog, valuta og priser styres nemt fra ét Admin Panel med Magento. En stor fordel for webshops der har flere sprog, brands og domæner.

Hvad du kan forvente af vConnect

Vi dedikerer os til at have indgående kendskab til din forretning – det gør os nemlig i stand til at levere den bedste rådgivning og udvikle løsninger der matcher dine forretningsbehov. Sammen med dig, holder vi løbende møder, hvor vi gennemgår ønsker, visioner og prioriteringer, så strategien kan lægges herefter.

Med os får du:

  • En webshop der er udviklet efter bedste praksis
  • En stabil og sikker online forretning 
  • Designs der er skræddersyet til dit brand
  • 100% GDPR-kompatibelt site
  • Ekspert rådgivning og sparring
  • En webshop der er hurtig og som leverer en god brugeroplevelse

Priser for Magento udvikling

Priserne for Magento-udvikling varierer afhængigt af flere faktorer, herunder omfanget af tredjepartsintegrationer og krav til funktionalitet og design. Vi indleder altid processen med en omhyggelig "discovery"-session, hvor vi sammen gennemgår alle opgaver, prioriteringer og visioner for din webshop. Efterfølgende modtager du en detaljeret estimering af opgaven eller projektet. Din projektleder vil løbende holde dig opdateret om opgavernes status, så du altid er informeret om fremskridtet og det tidsforbrug, der er involveret.

Vil du høre mere?

Skriv til os for at booke et uforpligtende møde og hør mere om hvordan vi kan hjælpe dig med vores Magento services

Anmeldelser