Konsultation

e-handelskonsultationer

+

års erfaring

+

Tilfredse kunder

+

successfulde projekter

+

Eksperter

Hvordan kan vConnect hjælpe min virksomhed?

Vores e-handelseksperter gennemgår hver enkelt kundes virksomhed grundigt for at forstå deres mål, udfordringer og branchen. Det gør vi for bedst muligt at kunne bidrage med løsninger og sparring der giver mening for den enkelte virksomhed. Dernæst guider vi webshopejere mod vækst og rentabilitet gennem en række forskellige metoder.  

Uanset om du er en nystartet eller etableret virksomhed, er der masser af måder, hvorpå vConnect-teamet kan hjælpe dit site:

Analyse og overvågning af ydeevne

I e-handel er det afgørende at tracke de potentielle effekter af implementering af ændringer og nye features og deres indflydelse på KPI'er. vConnect fortolker data og præsenterer dem for dig, så du kan træffe informerede beslutninger.

Kundeoplevelse og engagement

Vi giver vejledning i at forbedre U/X, herunder kundeservice, brugerengagement og opbygning af loyalitet. F.eks. via loyalitetsprogrammer, optimeret design m.m.

Webdesign og brugervenlighed

Vores eksperter giver anbefalinger til at sikre brugervenlige, flotte og funktionelle websteder. 

Processer for e-handel

Vi kan rådgive om alle dele af e-handelsprocessen, fra lagerprocesser til styring af lagerbeholdning, forsendelse og effektiv håndtering af returneringer.

GDPR og sikkerhed

Vores team kan give vejledning om overholdelse af GDPR og hvordan du sikrer din webshop- og kundedata.

Tech stack og integrationer

vConnect-teamet kan hjælpe med at analysere - og optimere - din shops nuværende og fremtidige tech stack samt eventuelle nødvendige integrationer 

Sådan ser processen ud  

For at få den absolut bedste service anbefaler vi en SLA-kontrakt med os til løbende teknisk auditering og implementering. 

1. Discovery

Før vi afgiver et tilbud, starter vi altid med 1-2 discovery sessioner. Gennem disse samtaler identificerer vi problemer, unikke salgsargumenter (USP'er), ønsker, behov og budgetter. 

Vi dykker også ned i hver virksomheds tekniske landskab og nuværende processer som ordrehåndtering, forsendelsesprocedurer, betalinger, brugeroplevelse og meget mere. 

2. Teknisk Gennemgang

Under og/eller efter vores opklarende discovery, begynder vi at gennemgå det nuværende site (hvis det findes). Noget af det, vi gennemgår:   

✓ Kode
Følger koden best practice? Er den overflødig? Er der fejl? Skal den optimeres?   

✓ U/X-analyse
Hvordan interagerer brugerne i øjeblikket med webshoppen? Svarer det til forretningens behov?   

✓ 3. parts integrationer
Er tredjepartsintegrationer implementeret korrekt? Er det de bedste systemer for virksomheden, eller kan der foretages forbedringer?   

✓ Indlæsningshastighed
Vores team kan udføre en analyse af indlæsningshastigheden og udarbejde en rapport med anbefalede optimeringer.

3. Tracking og analyse

Fungerer sporing og analyse af webstedet, som det skal? Vores team udvikler de strategier, der optimerer det og samtidig øger datanøjagtigheden.   

Lad os komme i gang!

Vi værdsætter ærlige partnerskaber med alle vores kunder. Ved at opretholde en åben kommunikation igennem vores arbejdsrelation, kan vi bedre finjustere dine målsætninger og afstemme strategien. Med vores samarbejdsorienterede tilgang og erfaring tilbyder vi uovertrufne Magento-ydelser der understøtter din online forretning. Kontakt os i dag for at høre, hvordan vores Magentoydelser kan hjælpe dig med at vækste din online forretning! 

De stoler på os

Anmeldelser